Didgaheno.ir | Fa | En | Login        
مشتریان بانک ملی ایران استحقاق دریافت بهترین خدمات بانکی را دارند

27 آذر 1395



مشتریان بانک ملی ایران استحقاق دریافت بهترین خدمات بانکی را دارند





محمد رضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تلاش‌هایی که برای جلب رضایت بیشتر مشتریان و ارائه خدمات بانکی در حداقل زمان و حداکثر سرعت در این بانک در حال انجام است افزود: مشتریان بانک ملی ایران، مشتریانی وفادار و بسیار با ارزش هستند و استحقاق آن را دارند که بهترین خدمات بانکی به آنان ارائه شود.
بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشتاز ارائه دهنده خدمات الکترونیکی و اینترنتی علاوه بر سیبا و سبا سامانه جدید و پیشرفته بام را نیز طراحی و ارائه نموده است که با استقبال خوب کاربران مواجه شده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ویژگی‌های این سامانه از تلاش کارکنان بخش IT این بانک برای ارائه خدمات متنوع و منحصر به فرد بانکی طی ماه‌های آینده خبر داد و در همین راستا اظهار داشت: ارائه خدمات بدون اطلاع‌رسانی مناسب به شکست پروژه‌ها منجر خواهد شد.
 مشتریان باید اطلاعات کافی را به آسانترین روش‌ها دریافت کنند تا با توانایی کامل از خدمات ارائه شده بهره‌برداری نمایند. داشتن اطلاعات کافی به بالا بردن بهره‌وری خدمات بانکی کمک بسیاری می‌نماید.
وی با تاکید بر لزوم همراستایی بانکداری با تغییر شیوه زندگی مردم، افزود: بدلیل سرعت بالای تغییرات در دنیای امروز، هر سازمانی باید تلاش نماید تا در کنار ارائه خدمات به شیوه‌های نوین بخشی از انرژی خود را نیز صرف  فرهنگ سازی  و استفاده مطلوب و بهینه از این خدمات در جامعه نماید تا این ابزارها و خدمات مخل آسایش عمومی جامعه نگردد.
حسین‌زاده تاکید کرد بانک ملی ایران می‌کوشد به عنوان بزرگترین و مردمی‌ترین بانک کشور با تولید محتوای کارا و مناسب، فعالیت چشمگیری را در این حوزه آغاز نموده و با زبان و ابزاری که برای جامعه و نسل امروزی قابل فهم بوده و در حوصله نسل جوان می‌گنجد این رسالت را به نحو موثری به انجام رساند.

 


چاپ | ارسال به دیگران
  ارسال نظر

ايميل :     
وب سايت :  
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 


 




© Copyright 2011. All right reserved. تمامی حقوق متعلق به این سایت برای محمد رضا حسین زاده محفوظ می باشد.