Didgaheno.ir | Fa | En | Login        
برگزاري بيستمين جشنواره ورزشي كاركنان بانك در بابلسر

21 مهر 1392
بيستمين جشنواره ورزشي کارکنان بانک با حضور محمدرضا حسين‌زاده عضو هيئت‌مديره، دکتر صدر، حجت نظري مدير امور توسعه سرمايه انساني و دشتي رييس اداره کل رفاه و درمان و حدود 750 نفر از همکاران ورزشکار در مرکز آموزشي و رفاهي بابلسر آغاز شد.
حسين‌زاده با ابراز خرسندي از برگزاري اين جشنواره ورزشي و ابلاغ سلام دکتر همتي مديرعامل و اعضاي هيئت‌مديره بيان داشت: همکاران ورزشکار بايد در ميدان مسابقه جدي رقابت کرده و براي پيروزي به ميدان بروند. ولي در عين حال رقابت بايد جوانمردانه باشد و رفاقت‌ها و صميميت‌ها را افزايش دهد.
وي با اشاره به تقارن بيستمين جشنواره ورزشي بانک با هشتاد و پنجمين سالگرد تأسيس بانک ملي ايران گفت: چيزي که افراد را با مليت‌ها و قوميت‌هاي مختلف دور هم جمع مي‌کند، ورزش بوده و نتيجه آن نشاط و شادابي است و علاوه بر تقويت سلامت جسم و روح و ايجاد نشاط بايد ورزش عاملي باشد تا همکاران با حسن خلق بيشتري بتوانند در خدمت مردم و سازمان خود باشند.
دكتر صدر نيز در اين مراسم گفت: همينطور كه امسال بيستمين دوره اين مسابقات را جشن مي‌گيريم و از ورزشكاران 20 سال قبل به نيكي ياد مي كنيم، لازم است كه در حفظ و تداوم اين راه، گام‌هاي اساسي برداشته شود تا آيندگان نيز از ورزشكاران امروز به شايستگي ياد كنند.
در ادامه نظري مدير امور توسعه سرمايه انساني با عنوان اينكه هزينه‌هاي ورزشي نوعي سرمايه‌گذاري است، بيان داشت: در صورت مقايسه بين هزينه‌هاي ورزشي با هزينه‌هاي درماني، متوجه حساسيت امر ورزش و نتايج مثبت حاصل از آن خواهيم شد.
دشتي رئيس اداره كل رفاه و درمان نيز در ابتداي مراسم ضمن عرض خيرمقدم به ورزشكاران و قدرداني از زحمات شبانه‌روزي دست‌اندركاران برگزاري اين جشنواره، به ارائه گزارشي از عملكرد جشنواره نوزدهم و نتايج مسابقات در سال گذشته پرداخت .
وي خواستار بسط و گسترش روحيه جوانمردي و ورزشكاري در بين كاركنان بانك ملي ايران توسط پيام‌آوران اين جشنواره ورزشي شد.
گفتني است مسابقات امسال در 6 رشته ورزشي شامل دو و ميداني، شنا، شطرنج، واليبال، فوتسال و تنيس روي ميز برگزار مي‌شود و 308 نفر در رشته فوتسال، 209 نفر در رشته واليبال، 70 نفر در رشته شنا، 40 نفر در رشته دو و ميداني، 21 نفر در رشته تنيس روي ميز و 22 نفر در رشته شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.
همچنين از تعدادي پيشكسوتان عرصه ورزش بانك و هنرمندان بانكي با اهداي لوح تقدير، قدرداني شد.

 


چاپ | ارسال به دیگران
  ارسال نظر

ايميل :  
وب سايت :  
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 


 
نظرات ارسالی
آقای حسین زاده سلام یه سری به سایت بانک مسکن زدم این نوشته رو دیم تواخبار سایت:از برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی بانک مسکن تجلیل شد. واقعاْ در این خصوص خیلی ناراحت شدم چراکه با وجود مدیری لایق چون شما سالها این جشنواره ها دربانک ملی انجام می شد اما الان بانک ملی جاشو به بانک مسکن داده ویک نکته قابل تامل اینکه باور بفرمایید وبلاگهای برگزیده دراین جشنواره هیچ وقت به برگزیدگان وبلاگ نویسی در بانک ملی نمیرسند.ودر این فکر افتادم که این پیامو برای شما ارسال نمایم تا شاید فکری برای برگزاری مجدد نشست وبلاگ نویسان و...نمودید.
محمدامین عبدالملکی     وب سایت:

آقای حسین زاده فکرکنم سال به سال توجه به وبلاگ نویسان بانک ملی داره کمرنگ ترمیشه علت چیست؟
جوادحیدری     وب سایت:

جناب آقای حسینی با سلام . در این خصوص فعلا برنامه ریزی خاصی صورت نگرفته است .موفق باشید .
حسین زاده     وب سایت:

آقای حسین زاده سلام راستی چه خبرازجشنواره وب های بانکی
محمدعلی حسینی     وب سایت:

جناب آقای حسین زاده سلام بی صبرانه منتظر سومی جشنواره وبلاگهای بانکی هستیم لطفاً دستوربفرمایید برگزارگردد.تشکرازشمامسئول دلسوز وبروز بانک
امیر     وب سایت:

سلا جناب آقای حسین زاده یاد باد آن روزگاران یاد باد روزای خوش همایش های وبلاگ نویسی یادش به خیر بودن و دیدن همکاران در کنار هم و صفا و صمیمیت برخی از لحظات به یاد مادنی هستند و همچنین برخی از دوستی ها که به رفت و آمد خانوادگی تبدیل شده . همه این ها را مدیون دنیای مجازی و فراهم آوردن محیطی صمیمانه از سوی شما هستیم .لطفا باز هم دلها را به هم نزدیک کنید. صمیمانه سپاسگزارم.
مصطفی مصفا     وب سایت: http://bmi-pasdaran.blogfa.com/

آقای حسین زاده با سلام مجدد اکثر قریب به اتفاق وبلاگ نویسان فعال بانک ملی خواهان برگزاری سومین همایش وبلاگ نویسان هستند چون این نشست می تواند بهانه ای باشد که اولا ما شما را از نزدیک زیارت نمائیم ثانیا یک کارگاه آموزشی باشد و ثالثا به جمع بندی از میزیان فعالیت خود دست یابیم. البته نظر من بر این است که اگر صلاح دانستید و با برگزاری آن موافقت کردید از وبلاگ نویسان فعال به انتخاب خود دعوت نمائید و چون وبلاگ نویسی یک امر خودجوش می باشد پس همان حمایت معنوی بانک به نظر من کافی است حمایتهای مادی هم بماند به جشنواره وبلاگ نویسان بانکی (که متاسفانه آن نیز به حالت تعلیق درآمده است)
مجید     وب سایت: doniayeazad.persianblog.ir

سلام ، جناب آقای حسین زاده تنها دلخوشی ما وبلاگنویسان بانکی همین نشست سالیانه بود که از نزدیک با شما و سایر دوستان وبلاگنویس همنشین ، همصحبت میشدیم امیدوارم امسال هم برگزار شه . وبلاگنویسان هم در طول سالکلی وقت و هزینه برای دفاع از بانک و معرفی خدمات نویم میذارن و حقشونه سالیانه یه جشنواره داشته باشن
فیض اله علی پور     وب سایت: bmikarmand.persianblog.ir

با سلام و عرض ادب .یادش واقعا بخیر . جناب آقای حسین زاده میدونم که از سال گذشته شاید خاطرات خوبی را در همایش وبلاگ نویسان نداشتید ولی ای کاش جای ما رو هم خالی میکردید ولی عیب نداره همون که شماو دیگر دوستان شاد بودید برای ما باعث خرسندی است . موفق باشید
علیرضا خلج زاده     وب سایت: mellibanker.ir

جناب سلیمی عزیز ، سلامتی شما را از خداوند بزرگ آرزومندم .موفق باشید .
حسین زاده     وب سایت:

سلام .یادمه سال85 تو رشته شنا در جشنواره شرکت کرده بودم و مقام هم آورده بودم ..اقعا یادش بخیر با همکارای ورزشکارمون آشنا شدم و حسابی روحیم عوض شده بود.دست مسئولین و مدیرانی چون شما که از این برنامه ها حمایت می کنیدو باید بوسید.هر چند بنده بخاطر دیسک گردنم دیگه قادر به شرکت در مسابقات ورزشی نیستم ولی بنده و دیگر همکاران وبلاگنویس خیلی خوشحال میشیم اگه بازهم جشنواره وبلاگنویسی برگزار بشه .امیدوارم امسال هم با حمایت شما این چشنواره برگزار شه.تشکر
محمدجواد سلیمی     وب سایت: http://salimibmi.persianblog.ir/

می خواستم از مسئولان رفاه استان البرز تشکر کنم به خاطر صرفه جوئی در هزینه ها (فقط امسال تیم فوتبال اعزام شده)
محمود رمضانی     وب سایت:

آقای روحانی ، تا بحال برنامه ریزی نشده است .
حسین زاده     وب سایت:

یادش بخیر سال گذشته و همایشی که همزمان با همایش ورزشی برگزار شد.... از همکاران ورزشکار می خوام که قدر این لحظات رو بدونن قبل از اینکه براشون خاطره بشه....
85906     وب سایت:

درود بر شما! وقتی این مطلب را خواندم یاد پارسال و دومین همایش وبلاگ نویسان افتادم که با دوره قبلی جشنواره ورزشی تقریبا همزمان شده بود. آیا امسال نیز سومین همایش برگزار خواهد شد؟
مجید     وب سایت: doniayeazad.persianblog.ir





© Copyright 2011. All right reserved. تمامی حقوق متعلق به این سایت برای محمد رضا حسین زاده محفوظ می باشد.