Didgaheno.ir | Fa | En | Login        
نوزدهمين جشنواره ورزشي كاركنان بانك برگزار شد

14 آذر 1391
نوزدهمين جشنواره ورزشي كاركنان بانك با حضور حسين‌زاده و خواجه‌حسني اعضاي هيأت مديره، دكتر صدر مشاور بانك، پشوتن رئيس اداره كل رفاه و درمان، مسئولان و مديران اداره امور شعب استان مازندران و ادارات مركزي و 680 نفر از همكاران ورزشكار در رشته‌هاي دو و ميداني، شنا، شطرنج، واليبال، ‌فوتسال و تنيس روي ميز در مركز آموزشي و رفاهي بابلسر برگزار شد.


حسين زاده عضو هيأت مديره در اين مراسم با اشاره به شگفتي‌آفريني كاركنان بانك ملي ايران در سال گذشته و افزايش يك درصدي سهم بازار بانك نسبت به ديگر بانك‌ها بيان داشت: بانك ملي ايران دو ويژگي منحصر به فرد دارد؛ اول مشتريان متعصب و با وفا و دوم كاركنان با غيرت و خوش‌برخورد كه ارتباط تنگاتنگي با مشتريان دارند.
وي خواستار تقويت نقاط قوت،‌ برخورد خوش و گسترش روحيه ورزشكاري در تمام اركان زندگي شخصي و شغلي همكاران شد و رمز موفقيت بانك را در تداوم و حفظ اين اصول دانست.
عضو هيأت مديره در پايان به سرمايه بزرگ نيروي انساني در بانك ملي ايران اشاره كرد و گفت: خوشبختانه بانك ملي ايران در هر زمينه و تخصصي و در هر رشته ورزشي كه به ذهن خطور مي‌كند، داراي ذخاير عظيم نيروي انساني است.
آقاي خواجه حسني عضو ديگر هيأت مديره نيز با اشاره به آيات و روايات، بر لزوم حفظ سلامتي جسم تاكيد كرد و اظهار داشت: اصل اول نشاط و سرزندگي يك جمع، ورزش است.
وي اعتماد به نفس بالا و موفقيت در امور جاري زندگي و نظم و انضباط را نتيجه ورزش‌ كردن دانست و گفت: عقل سالم در بدن سالم است، چنان‌كه كشورهاي پيشرفته دنيا برنامه‌ريزي خاصي روي ورزش دارند.
عضو هيأت مديره به اثر و نقش ورزش در زندگي اشاره كرد و گفت: انجام كارها به صورت گروهي،‌ احساس آرامش و اعتماد به نفس، بهبود ادراك و تغيير و تحول مثبت در زندگي از جمله آثار مهم ورزش است.
دكتر صدر مشاور بانك و تحليل‌گر مسايل ارتباطي و ورزشي ديگر سخنران اين مراسم بود كه طي سخناني، به قدمت بانك اشاره كرده و نقش موثر اين‌گونه مسابقات و المپيادهاي ورزشي و برنامه‌هاي نشاط‌آور را در سلامت و صلابت بانك مورد تاكيد قرار داد.
در ابتداي اين مراسم آقاي پشوتن به ارائه گزارشي از تاريخچه برگزاري جشنواره‌هاي ورزشي در بانك پرداخت.
وي در ادامه از موفقيت‌هاي بانك ملي ايران در هشتمين المپياد فرهنگي و ورزشي ايثارگران شبكه بانكي كشور و دهمين المپياد ورزشي شبكه بانكي كشور كه منجر به كسب رتبه اول توسط بانك شد، ياد كرد.
براساس اين گزارش مسابقات امسال در شش رشته ورزشي برگزار مي‌شود و 230 نفر در رشته فوتسال، 162 نفر در رشته واليبال، 63 نفر در رشته شنا، 27 نفر در رشته دو و ميداني، 22 نفر در رشته تنيس روي ميز و 21 نفر در رشته شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.
در پايان مراسم افتتاحيه از آقاي جبرئيل يوسفي‌پور همكار كرماني و مربي تيم ملي فوتسال ناشنوايان به جهت كسب مقام قهرماني مسابقات فوتسال آسيا و اقيانوسيه طي سال جاري تقدير شد

 


چاپ | ارسال به دیگران
  ارسال نظر

ايميل :     
وب سايت :  
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 


 




© Copyright 2011. All right reserved. تمامی حقوق متعلق به این سایت برای محمد رضا حسین زاده محفوظ می باشد.