Didgaheno.ir | Fa | En | Login        
دومين نشست آموزشي وبلاگ‌نويسان بانك ملي ايران برگزار شد

14 آذر 1391

 

 

دومين نشست و هم‌انديشي وبلاگ‌نويسان بانك ملي ايران با حضور حسين‌زاده عضو هيأت مديره بانك ملي ايران، دكتر ضيائي پرور استاد علوم ارتباطات و دكتر صدر مشاور بانك ملي ايران در مركز آموزش و رفاه بابلسر برگزار شد.

 

 

در اين همايش نحوه مديريت وبلاگ، آموزش و تبادل اطلاعات در حوزه‌هاي تخصصي وبلاگ‌نويسي، اهميت ايجاد شبكه‌هاي اجتماعي بانكي و كاربرد آن در روابط عمومي، دانشنامه بانكي، سرعت در انتقال مفاهيم و تغيير و تحولات الكترونيكي در حوزه بانك و دستاوردهاي علمي در جهت ايجاد رضايت و جذب مشتريان، فتوبلاگ‌ها، مسائل حقوقي و امنيتي وبلاگ‌نويسي، فراموشي ديجيتالي و عصر تاريك ديجيتالي، توليد محتواي با كيفيت و تبديل تهديدها به فرصت‌ها توسط وبلاگ‌نويسان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

 حسين‌زاده در اين همايش ابراز داشت: وبلاگ‌نويسان علاوه بر توليد و نشر آثار و دلنوشته‌هاي خود، به دنبال افزايش دانش و اطلاعات و كشف اسرار خود‌، جامعه، محيط، دانش و علم و ... هستند.

وي گفت: وبلاگ‌نويسان جمعي زندگي مي‌كنند و اگر فرصتي شد دل به اسرار مي‌سپارند و جمعي در پي كشف اسرارند و اگر فرصتي شد زندگي مي‌كنند و جمعي براي كشف اسرار زندگي مي‌كنند. پس همه زندگي را حركتي به سوي كشف اسرار خود، جامعه‌، علم و دانش مي‌بينند.

عضو هيأت مديره افزود: وبلاگ‌نويسان بانكي افرادي فعال و پويا هستند كه دائماً در جهت ارتقاي خود،‌ جامعه و سازمان خود تلاش مي‌كنند و سعي مي‌كنند تا با رمزگشايي از مسائل، مشكلات و مقررات بانكي، بستر جديدي را در جهت جذب مشتريان ايجاد كنند.

 حسين‌زاده از سال گذشته به عنوان سال ويژه براي بانك ملي ايران ياد كرد و افزود: با توجه به هجمه‌هايي كه سال گذشته متوجه بانك ملي ايران بود، اين بانك توانست علاوه بر غلبه بر نامهرباني‌ها و تحريم‌ها، سهم بازار خود را نيز يك درصد افزايش دهد.

در ادامه اين همايش دكتر ضيائي پرور در خصوص اصول و مباني تربيت مربي و مفاهيم پايه وبلاگ‌نويسي سخن گفت.

وي با اشاره به سرفصل‌هاي كتاب «تكنيك‌هاي وبلاگ‌نويسي» به بررسي وبلاگ‌هاي سازماني پرداخت و وبلاگ‌ها را انبوهي از رسانه‌هاي خرد يك نفره خواند.

وي با اشاره به حجم گسترده مخاطبان وبلاگ‌ها، وجود حدود 8 ميليون نفر وبلاگ‌نويس از ميان 35 ميليون نفر كاربر فضاي سايبر را پديده‌اي ويژه دانست كه رسانه‌هاي بزرگ نمي‌توانند از اين فضا غافل شوند.

دكتر ضيائي پرور گفت: تاريخ‌نگاري شفاهي در بعضي كشورها بر اساس وبلاگ‌هاست كه شايد هيچ تاريخ‌نگار آكادميك و سنتي قادر به انجام آن نمي‌باشد.

وي در ادامه بيان داشت: در حوزه روزنامه‌نگاري روابط عمومي، هيچ حوزه و رسانه‌اي به اندازه وبلاگ‌ها نمي‌تواند تاثيرگذار باشد چرا كه گويش‌ها، فرهنگ‌ها و ديدگاه‌هاي متفاوت در وبلاگ‌نويسي بيشتر محسوس و جلوه‌گر است.

 دكتر صدر مشاور بانك از ديگر سخنرانان اين همايش نيز فضاي سايبري را عامل به وجود آمدن بانكداري مجازي، زندگي هوشمندانه، تبديل شدن تهديد به فرصت، سبقت عناصر مجازي از عناصر فيزيكي، بهبود و افزايش سرعت در زندگي دانست.

وي پردازش و دقت بيشتر ذخيره‌سازي اطلاعات و داده‌ها كه شامل متن، صدا، تصوير و ... است را ضروري خواند و بر لزوم معماري و طبقه‌بندي اطلاعات پراكنده تاكيد كرد.

 دكتر صدر با تاكيد بر اهميت برگزاري اينگونه همايش‌ها به فعالان حوزه ديجيتال و فضاي سايبر در خصوص پيدايش پديده فراموشي ديجيتالي هشدار داد و گفت: ما بايد براي دستاوردهاي به‌روز علمي تلاش ‌و اطلاعات مربوطه را طبقه‌بندي و محافظت كنيم.

در پايان مراسم از وبلاگ‌نويسان برتر بانك ملي ايران تجليل و قدرداني شد.

 

 

 

 


چاپ |فايل متن | ارسال به دیگران
  ارسال نظر

ايميل :  
وب سايت :  
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 


 
نظرات ارسالی
جناب زارع عزیز ، برنامه ریزی برای این موضوع صورت نگرفته است . چنانچه تصمیمی گرفته شد حتما اطلاع رسانی خواهد گردید .
حسین زاده     وب سایت:

آقای حسین زاده سلام آیابرنامه ای برای ایجادنشست وبلاگ نویسان بانک درآینده نزدیک ندارید؟ماکه 2ساله که منتظریم
سینا زارع     وب سایت:

با سلام بنده یک وبلاگ باموضوح اقتصادی راه اندازی نموده ام ومتوجه جشنواره های گذشته بانک ملی دراین خصوص شدم امیدوارم که بابرنامه ریزی شما برای ایجادجشنواره بتوانیم دراین مرحله شرکت نماییم
حسن نوری     وب سایت:

باسلام وخسته نباشی حضورآقای حسین زاده لطفا بفرماییدچرافکری برای جشنواره وبلاگهای بانکی نمی کنید؟
سعید هاشمی     وب سایت:

آقای حسین زاده سلام روزگذشته سری به وب سایت بانک زدم و وبنرمسابقات روبوکاپ را دیدم وحیف دیدم این نکته رانگم که: جشنواره وب های بانکی که برای بانک درعصرکنونی امری حیاتی به نظرمی رسد جای خودرابه این مسابقه داده هرچنداین حمایت ها درخصوص روبوکاپ هم برای بانک ضروری به نظر می رسداما ارجح ترازآن توجه به عرصه های دیکرمن جمله الکنرونیک وفضای مجازی است.
علی نورایی     وب سایت:

باسلام حضورآقای حسین زاده وتبریک سال نو انشاء الله دراین سال باتدبیرشما،همانند دوره های گذشته شاهدبرگزاری جشنواره وبلاگهای بانکی باشیم.
عبدالملکی     وب سایت:

جناب آقای نوری ، با سلام و ضمن تشکر از اظهار لطف تان ، به اطلاع تان می رسانم فعلا تصمیم و برنامه ریزی در این خصوص گرفته نشده است . موفق باشید .
حسین زاده     وب سایت:

آقای حسین زاده عزیز سلام آیاجشنواره وبلاگ های بانکی بامیزبانی آن بانک محترم که بارهابادرایت حضرتعالی ومجموعه محترم بانک ملی سالها برگزارمی شدبه فراموشی سپرده شده ودیگربرگزارنخواهدشد؟
هادی نوری     وب سایت:

با سلام و عرض خسته نباشید امسال نشستی برای وبلاگ نویسان برگزار نشد. همایش سال قبل به نظر بنده خروجی خوبی نداشت و توقعات زیاد برخی شرکت کنندگان دلسرد کننده بود. سخنانی که در مورد انفورماتیک شد خوب بود وگفته جناب اقای دکتر صدر برای وبلاگ نویسان در گوشم هست: دنبال کارهای با ارزش و اهداف بزرگ باشید. به نظر بنده بانک ملی با برگزار نکردن همایش امسال، کار مناسبی کرده، شاید وبلاگ نویسان قدر این هزینه ها و همایش ها را بدانند. متشکرم
علیرضا عصارمفرد     وب سایت:

جناب آقای حسین زاده عزیز، سلام. لطفا به صفحه ویکی پدیای خودتان که حقیر نگارش کردم سری بزنید. کوچکترین کاری بود که میتوانستم در برابر الطاف شما انجام دهم. موفق باشید. به امید دیدار مجدد
محمدرضا چراغی زرمهری     وب سایت: www.zarmehr404.persianblog.ir

با سلام خدمت آقای حسین زاده ممنون دست شما و برو بچه های اداره آموزش و روابط عمومی درد نکنه اتفاقا بنده با سخنان آقای دکتر صدر موافقم دکتر ضیایی دیگه فضا را خیلی رویایی فرض کرده بودند به هر حال به شما به خاطر داشتن این دو عزیز در کنار خود به عنوان مشاور در امور رسانه ای بانک ملی تبریک می گویم امیدوارم بانک از تجربیات دکتر صدر و دکتر ضیایی به نحو احسن استفاده کرده و قدر آنها را بداند.
عبدالمجید روحانی     وب سایت: doniayeazad.persianblog.ir

با سلام جناب اقای حسین زاده از تمامی زحمات وئ تلاش های شما ممنونم جهت همایش ها را مقداری علمی تر و تخصصی تر نمایید. با نظرات اقای صدر مخالفم و اگر در همایش چیزی نگفتم بخاطر این بود که جهت و سوی مشخصی نداشت و از این پله به ان پله پریدند نمی تواند خیلی موثر باشد. قوانین مشخص و اساسنامه های مشخص برای هر کاری باید وجود داشته باشد حتی برای ارزیابی ها و....
    وب سایت: ITMANAGER.BLOGFA.COM





© Copyright 2011. All right reserved. تمامی حقوق متعلق به این سایت برای محمد رضا حسین زاده محفوظ می باشد.