Didgaheno.ir | Fa | En | Login        
بازديد اعضاي هيأت مديره بانك ملي ايران از غرفه كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران

22 مهر 1393


بازديد اعضاي هيأت مديره بانك ملي ايران از غرفه كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران

همزمان با عيد سعيد غديرخم محمدرضا حسين زاده و دكتر محمد فطانت‌فرد اعضاي هيأت مديره بانك ملي ايران از غرفه كانون جوانه‌هاي اين بانك در نمايشگاه ملي هفته كودك «كودكي» بازديد كردند.




اعضاي هيأت مديره، ضمن بيان رهنمودهاي لازم درخصوص ارائه خدمات متنوع به كودكان و نوجوانان در جشن كانون جوانه‌ها با هنرنمايي گروه رنگين‌كمان نيز شركت كردند.




حسين‌زاده در حاشيه جشن كانون جوانه‌ها با اشاره به مديريت و اجراي طرح هاي بزرگ و ماندگار توسط بانك ملي ايران گفت: طرح جزيره آرزوها و كانون جوانه‌هاي اين بانك طرحي منحصربه فرد و ماندگار است كه از سنين پايين، نوجوانان را با امور بانكي و مديريت حساب‌هاي خود آشنا مي‌كند.
وي تلاش براي آموزش مفاهيم اقتصاد، پس‌انداز پول و مديريت و نگهداري حساب‌هاي بانكي با زبان هنر و متناسب با روحيات نوجوانان را از اهداف سايت كانون جوانه‌ها برشمرد و بيان داشت: اجراي اين طرح با مطالعات فراوان و ماه‌‌ها كار كارشناسي و تخصصي و بر اساس استانداردهاي بانك‌هاي بزرگ دنيا انجام شده است.



وي از بازخورد مطلوب و شايسته اين خدمت بانكي نزد كودكان و نوجوانان و خانواده‌هاي آنها خبر داد و تاكيد كرد با اين طرح هنرمندانه، قطعاً نام بانك ملي در ذهن نوجوانان كه سرمايه هاي آينده كشور هستند، ماندگار خواهد بود. وي همچنين بر ارائه خدمات بيشتر و متنوع‌تر به كودكان و نوجوانان تاكيد كرد.

دكتر فطانت‌فرد عضو ديگر هيأت مديره، هدف كانون جوانه‌ها را مديريت وجوه، آموزش اقتصاد خرد و آشنايي با امور بانكي براي قشر كودك و نوجوان عنوان كرد و افزود: برقراري ارتباط بهينه با موسسات اقتصادي نظير بانك‌ها، به رفتار مالي كودكان در آينده جهت و سمت و سو مي دهد.
وي آموزش امور مالي همراه با بازي و سرگرمي را براي فرزندان كه آينده‌سازان اين كشور هستند، جذاب عنوان كرد و بيان داشت: از اين طريق مي‌توانيم نام بانك ملي ايران را در ذهن كودكان حك كرده و همچنين كودكان را نيز وارد چرخه اقتصادي كشور كنيم.



عضو هيات مديره، با اشاره به سابقه 86 ساله بانك ملي ايران و توجهي كه از ابتداي تاسيس به كودكان و نوجوانان داشته است، اظهار داشت: كمتر كسي است كه از قلك فلزي بانك ملي ايران خاطره‌اي نداشته باشد و اين پيش زمينه اجرا و راه‌اندازي كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران بود.
وي از اعلام آمادگي بانك ملي ايران براي پوشش و آموزش كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران در سطح مدارس كشور خبر داد و افزود: در صورت همكاري وزارت آموزش و پرورش، بانك ملي ايران با حمايت همه جانبه براي آموزش مفاهيم اقتصادي و امور مالي به كودكان و نوجوانان در سطح مدارس ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان اقدام خواهد كرد.




 


چاپ | ارسال به دیگران
  ارسال نظر

ايميل :     
وب سايت :  
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 


 
نظرات ارسالی
موی سپید را فلکم رایگان نداد این رشته را به نقد جوانی خریده‌ام*** موفق و مانا باشید با دیدن عکستان
همکار     وب سایت:





© Copyright 2011. All right reserved. تمامی حقوق متعلق به این سایت برای محمد رضا حسین زاده محفوظ می باشد.